wtorek, 31 stycznia 2012

2011 - podsumowanie vol.3 - single




Kilka dni temu przedstawiłem dziesięć najlepszych albumów z 2011 roku z jakimi miałem styczność, dziś przyszedł czas na dziesięć najlepszych singli. Ograniczyłem się do samych singli gdyż miniony rok przyniósł naprawdę masę dobrych utworów i nie sposób byłoby wybrać z nich te najlepsze. Z singlami, głównie ze względu na ich ograniczoną liczbę, taki proces jest zdecydowanie łatwiejszy, a do tego to w dużej mierze od nich dziś zależy czy ktoś kupi płytę czy nie. Poniżej dziesiątka moich ulubionych singli z 2011 roku.

10. “Chinatown” – Destroyer


9. “Hanging On” – Active Child

8. “Calgary” – Bon Iver


7. “Down By The Water” – The Decemberists


6. “Colours” – Grouplove


5. “The Glorious Land” – PJ Harvey


4. “Oh My Heart” – R.E.M.


3. „Midnight City” – M83


2. „Vomit” – Girls


1. „Volatile Times” - IAMX





To już ostatnie podsumowanie, a przynajmniej nie mam w planach żadnych następnych. Rok 2011 należy już do przeszłości i nie ma sensu o nim więcej rozpamiętywać. Od teraz patrzę już tylko w przyszłość, a plany mam ambitne! Jutro np. planuję -króciutką co prawda- notkę po angielsku.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz