poniedziałek, 30 stycznia 2012

Born To Die - premiera juz... yy wczoraj!

Dziś mam zamiar przesłuchać nową -a w zasadzie pod obecnym szyldem debiutancką- tak hucznie zapowiadaną w internecie od kilku miesięcy, płytę zatytułowaną Born To Die a nagraną przez Elizabeth Grant aka. Lana Del Rey. Jestem bardzo ciekawy tego wydawnictwa, dotychczasowe single były bardzo fajne i przyjemne w odbiorze, a sama Lana, jej wygląd, styl oraz przede wszystkim sposób śpiewania, głos, bardzo mnie zaintrygowały. Pierwsze oceny zagranicznych serwisów muzycznych są różne, raczej przeważają te pozytywne, jednak związany ściśle z muzyką alternatywną portal Pitchfork Media ocenił debiut Lany na 5.5 (cała recenzja tutaj). Ja w każdym razie jestem nastawiony pozytywnie, obym się tylko nie zawiódł.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz