sobota, 21 kwietnia 2012

Brothertiger - SOTW

Jako iż w przyszłym tygodniu wybieram się na koncert Brothertiger do Krakowa, piosenką tego tygodnia jest jeden z moich ulubionych utworów tego artysty - Real Life. Nie jest to kawałek nowy, a takie obiecywałem wybierać, jednak ze względu na koncert zrobię wyjątek.


Brothertiger to muzyk pochodzący z USA, który od 2009 (pod obecnym pseudonimem, wcześniej jako Monoteque) nagrywa utwory, które można przypisać do nurtu chillwave/lo-fi. Powiem szczerze, że nie byłem wielkim fanem tego gatunku, a do tego zraził mnie jeden z najważniejszych ostatnio przedstawicieli chillwave'u czyli Toro y Moi. Jak widać moje początki z tym gatunkiem nie rokowały najlepiej, jednak po kilkukrotnym przesłuchaniu EPki Brothertigera - Point of View, spojrzałem przychylnym okiem na chillwave oraz lo-fi.

Dla zainteresowanych, koncert odbędzie się 26 kwietnia w krakowskim klubie Rozrywki Trzy (niedaleko rynku).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz