niedziela, 4 grudnia 2011

Maruda

Dzisiaj będzie krótko, muszę gdzieś przelać całą złość i niezadowolenie, w skrócie będę trochę marudził. Po pierwsze nienawidzę przeinstalowywać systemu. Odwlekałem format tak długo jak tylko się dało, ale ostatnio już mój system zaczął wariować więc stwierdziłem że już muszę to zrobić. Niestety, zawsze robiąc format jestem do tego kompletnie nieprzygotowany, a instalowanie tego całego badziewstwa później, mnie dobija, zawsze spieprzę coś przy instalowaniu sterowników (mam jakieś nieautoryzowane sterowniki dla acera pod XP, niby ze strony producenta ale podkreślają że są nieautoryzowane, a do tego jest ich dużo, po kilka dla każdego czegoś znajdującego się w laptopie i nigdy nie wiem co zainstalować, co przekłada się na straszny bałagan w systemie), albo zainstaluję jakiś zły program, który zawali system, albo o czymś zapomnę, ogólnie zawsze coś nie gra. Teraz przynajmniej mam dobre kodeki i nie mam problemów z mkv... Oczywiście przygotowując się do reinstalki systemu musiałem zapomnieć zapisać gdzieś ustawień oraz pędzli z photoshop'a i illustrator'a i muszę robić wszystko od początku co dodatkowo mnie dobija. Poza tym wszystkim związanym z systemem/formatem/komputerem, od jakichś kilku dni jestem chory, przez to nic mi się nie chce i marnuję mnóstwo czasu.

Dobrze, już koniec marudzenia, dzisiaj w końcu zacząłem robić coś pożytecznego więc może w końcu się ogarnę, czego również Wam życzę =).

PS. Juventus właśnie pokonał 2:0 Cesenę, odnosząc tym samym ósme zwycięstwo w tym sezonie=). Więcej o Juve napiszę już niedługo.
Pozdrawiam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz