niedziela, 21 sierpnia 2011

Radość tworzenia


Oto moja ostatnia praca,  od roku nic nie stworzyłem ale w ostatnim tygodniu w końcu wziąłem się za siebie i oto efekt. Jest tu trochę do poprawienia, ale nie mam już siły, więc niech tak zostanie. Ogólnie jestem zadowolony z tego co mi wyszło. Te napisy na dole, to głównie pierdoły dla efektu, myślałem że będą nieźle się komponować, i w sumie podoba mi się, kiedyś jeszcze coś takiego zastosuję, ale będę spisywał przemyślenia z całego okresu tworzenia, a nie tylko pierdoły z ostatniego dnia;)

We wrześniu powinienem znaleźć trochę czasu na stworzenie czegoś nowego. Najchętniej wziąłbym się za coś od razu, ale niestety cierpię ostatnio czasu brak (za dużo go już zmarnowałem przez te wakacje), a takiemu czemuś, albo poświęcam kilka(naście) godzin dziennie albo daję sobie spokój.
Poniżej zamieszczam linki odpowiednio do wersji w oryginalnej rozdzielczości, i do tapety (2560x1600) zawierająca ten rysunek, zapraszam.
Ciao!

http://old-buzzard.deviantart.com/art/poster-254000317
http://old-buzzard.deviantart.com/#/d47bnyp

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz