czwartek, 29 marca 2012

Dopadła mnie ostatnimi czasy pasywność w blogowaniu, brak pomysłu a nawet chęci na napisanie czegokolwiek. Nawet angielskie tygodniówki przestały się pojawiać, choć muszę przyznać że trochę mnie one męczyły, jednak na pewno pisanie ich nie poszło na marne i chciałbym do nic w najbliższym czasie wrócić.

Wpadłem dzisiaj tylko na chwilę, by wkleić mój ostatni rysunek, którego tworzenie dało mi dużo frajdy. Oto i on:


Wróciły mi chęci do tworzenia nowych grafik, więc jutro myślę, że skorzystam z wolnego i zabiorę się za kolejną pracę, jednak tym razem będzie to raczej praca wektorowa, ale to się jeszcze okaże...

Polecam jak zwykle zajrzeć na mojego deviant-art'a gdzie można pobrać wszystkie moje prace w oryginalnych rozmiarach. Oryginał tej pracy tutaj.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz